2 Aralık 2011 Cuma

Büyük Sevincin Getirdiği Ufak Can Sıkıntısı Sendromu

     yok yok bir evi ev yapan kesinlikle anne.. 10 gündür evde yok artık sıkıntıdan patladım veee burdayım.. gerçi sonunda sürekli ertelediğim  bloğu açmama vesile oldu ama neyse o sayılmaz :D 

    ya bu evde yanlız başına oturmak ne kadar da sıkıcı bişey, bir ses bir nefes biraz sohbet istiyor insan ama nerdeeeee, evdeki tek nefes kardeşimin uyuma sesi ki o da bu durumda  ne kadar işe yarar tartışılır.. olsun artık napalım bir süre sıkıntımı burada atar içimi falan döker öle geçiririm bu zamanı..

    evde tek olmam aslında çok güzel bir sebepten, o da şu ki minicik meleğimiz geldi dünyaya ve anneme orada olan ihtiyaç buradakinden çok daha fazla..gerçi bu saatten sonra annemle ''pamuk şekeri'' arasında olan büyük bağdan dolayı bir daha onu bırakıp buraya gelebilir mi  o da şüpheli :D gerçi ben olsam bende gelmezdim haklı yani, insan nasıl yanından ayrılıp gelir ki.. 

    zaten benim bu isyanım kesin hasetlikten, orada olamıyorumya şimdi kesin derdim bu.. ama bütün suç onlarda; gönderilen resimler, telefon konuşmalarında yapılan nispetler, çay keyfi eşliğinde yapılan hoş sohbetlerden ufak kesitler falan derken hoooop benim akıl yine kaydı oraya..biliyorum gerçi onlarında amacını, beni çıldırtcaklar bir anda çıkıp gidicem yanlarına falan onu istiyorlar amaaa hala direniyorum..(direniyorum diyorum ama daha dün gece geldim ordan,yoksa nerede bende o direnç :D) olsun cumartesiyi beklicez artık hepberaber kavuşmak için ki bu da en çok benim hoşuma gidecek hiç şüphesiz..

    neyse artık ilk post için bu kadar yeter de artar bile (bunu duyanda sayfalarca yazdım zanneder :)), daha çooook yazarım ben buraya hele bir kaynaşalım da, ilk günden fazla samimi olmaya gerek yok dimi ama :D bende artık en büyük aktiviteme vakit ayırıp supernatural izlemeye başlıyım da heyecan kaldığı yerden devam etsin..

     byeeeeeeeee

16 yorum:

  1. nihahahhaha yengem benim olacaaakkk zırt pırt çağırıcam çatla sen ehu ehu ehu :)

    YanıtlaSil
  2. banane yaaa kursumda bitiyo bende gelcem işteee hemde çok özledim siziiii

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Ilkay'da gördüm linkini.
    Hosgeldin sefalar getirdin blog dünyasina :)
    Blogunu bayagi yükseklerde kurmussun, zira arka resim uctugumu falan zannettiriyorda :P

    Güzel paylasimlar diliyorum blog hayatinda.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. hoşbuldumm :)
    başlangıçta daha yükseklerde olsunki arkasıda güzel gelsin istedim umarım istediğim gibide olur uçururum herkesi :))
    iyi dileklerin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Aramıza hoşgeldiniz. Gerçi ben de blog dünyasında çok yeniyim neyse:D İlkay ablada gördüm bloğunuzu hayırlı olsun. İzlemeye alıyorum hemencik:)

    YanıtlaSil
  6. hosgeldinnn,seni ztn hepimiz taniyorduk malum yerden,ama simdi seninde blogun olmasi cok güzel oldu valla:)ee ztn bende yeniyim,yeni birileriyle tanismak dahada bir güzel oluyor...daim olmasini dilerim canim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Kuzen gül :) sen bizi tanimiyosun ama biz seni cook iyi taniyoruz :))
    Hayirli olsun blogun .Valla ben bile o ortami sicak sohbeti taa burdan aileden olmadigim halde kiskaniyorum da sana ne diyebilirim ki :) bence tasi taragi topla yerles oraya :))

    YanıtlaSil
  8. mrb:) hosgeldin blog dunyasina ilkay abladan gordum blogunu, daha cok cok postlar gormek dilegiyle hayirli olsun kuzen gul :) bende beklerim insallah. hayirli cumalar ;)

    YanıtlaSil
  9. güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim hepinize :)
    aslında aranıza katılmakta biraz geç kaldım sanki böyle harika bir bloggerin yeğeni olarak ama hiç yokken iyidir,sonuçta artık bende aranızdayım :D

    laylacım aslında bende seni tanıyorum sıkı bir çatı katı izleyicisi olarak:) o aileye hayran olmayan yoktur heralde ki yazılanlar az kalır emin olki,içinde olmak hakikaten anlatılmaz yaşanır :D o yüzden dediğin gibi yakındır ılımı pırtımı toplayıp yerleşmem :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba guzelim,
    blogunu yeni ke$fettim Ilkaycigimin blogundan ;)
    hayirli olsun in$aallah.. bol bereketli postlarini beklerim ;)

    seni kendi blogumda da gormek isterim in$aallah ;)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim papatyacım :)
    henüz tam inceleyemesemde papatya da gayet hoş duruyor,umarım bizde nice güzel ve eğlenceli postlar yazarız:D

    YanıtlaSil
  12. ama en büyük teşekkürü tekrar sevgili yengem Çatı Katı'na iletiyorum..sizin gibi güzel bloglarla ve kişilerle biraraya gelmeme neden olduğu için..
    SENİ ÇOOOK SEVİYORUM yingem yingeeem :D

    YanıtlaSil
  13. Sagol canim Allah razi olsun senin tarafindan taninmakta güzel :)
    llkay ablamin yeri baska bende insallah ümür yettikce Rabbim ayirmasin bizleri :)
    kocaman öptüm booool uzun resimli postlar bekliyorum senden Özellikle de "DISARICAN CATI KATI " adi altinda uzun postlar :)))

    YanıtlaSil
  14. amin canım,zaten ilkay ablamı tanıyıpta kopabilcek birini tanımıyorum inanki :)

    merak etme çatı katına dair benden de gelecek birçok şey,hele de bir postta tanışma anımızı ve diğerlerini bir anlatıyımda onları gör :)

    YanıtlaSil
  15. çok pis şımardım :) vee yandığımı düşünüyorum tanımıyorum ben seni aa kim demiş kuzen diye alla alla.. pişşt herşeyi dökme ortaya hahahha :)
    şaka şak ne hallere sokacaksın bizi merak ediyorum :P

    YanıtlaSil
  16. bilemiyorum artık neler neler anlatırım burada,çok büyük tehditim çoooooook :)

    YanıtlaSil