3 Mart 2012 Cumartesi

FACEBOOK'U BIRAKMAK!!!

       Bu aralar hiç olmadığım kadar yoğunum..İnternetten bile bu kadar uzak olduğum bir dönemi hiç hatırlamıyorum.Açıkçası kendim bile şaşırıyorum bu halime ama oluyormuş demekki bunu anladım..Ben ki bilgisayara yapışık yaşar arkadaşlarıma dalga konusu olurdum :))

     Gerçi bu durumda artık bir facebook kullanıcısı olmamamda etkili olabilir..O kadar vakit öldüren birşeyki benim için..Aslında facebook'u oyun aracı olarak kullanırdım sadece ki zaten bu yüzden saatlerimi yiyordum..Sonunda ne güzel ki farkettim ve kapattım çünkü ona harcayacağım zamanı kendime ve geleceğime harcamaya karar verdim..Tam da isabet oldu..Benim gibi düşünen herkese de tavsiye ederim :))

     Daha önce sigarayı bırakan varsa öyle anlatabilirim nasıl olduğunu..Hakikaten bağımlısı olana sigarayı bırakmak gibi.. Hatta bu resim çok doğru bence :))


    Nasıl uyanınca ilk sigara düşünülürse bilgisayarı ilk açıncada hemen yazıp girmek istiyorsun.. Sigarayı bıraktıktan sonra nasıl o yokluk insanı zorluyorsa işte bu da aynısı..Açıyorsun bilgisayarı tam yazmaya başlıyorsun ama sonra farkediyorsun ki artık yok.. Yapacak birşey yokmuş gibi geliyor artık internette.. Tabi her şeyi oradan takip edip yapınca böyle hissetmek normal.. Ya belki abartıyormuşum gibi gelebilir ama benim için durum hakikaten böyle, ciddi mesai harcıyordum ki eminim benim gibi olan birçok kişi de vardır:

     -Gazetemi okuyacağım hemen faceden bağlanıyorum
     -Oyunmu oynayacağım zaten oyun denizi gibi
     -Arkadaşla konuşma,mesaj atma,olayları takip etme, doğumgünlerini hatırlama derkeeeeen hakikaten elim ayağım olmuş meret benim :))

     Şimdiyse hakikaten çok rahatım, eskisi gibi aramıyorum hatta durumumdan çok memnunum bile diyebilirim..Kendime ayırdığım vakit arttı en önemlisi..Gerçi bu aralar yaşadığım yoğunluğun da çok etkisi var sanırım kolay vazgeçmemde..

     Şimdilik durum bende böyle..


     Hiç açmam demiyorum muhtemelen birgün tekrar açarım ama uzun bir zaman sonra olur heralde..Sonuçta her ne kadar şuan yukarıdaki resim modunda olsam da biliyor ve kabul ediyorum ki facebook artık hayatın tam anlamıyla bir parçası  ve sosyal medyanın gittikçe artan önemiyle daha da yerini sağlamlaştırıyor..Ama bu saatten sonra benim için bir bağımlılık ve zaman öldürme aracı olmasına izin vermeyeceğim..

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder